Oferta pracy na Cyprze
PROFIL KANDYDATA : • Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie. • Nastawienie na klienta i silne umiejętności rozwiązywania problemów. • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub kontaktami z klientami. • Dodatkowym atutem będzie znajomość sektora finansowego oraz znajomość produktów inwestycyjnych. • Dobra organizacja pracy i zdolność do wielozadaniowości. • Gracz zespołowy z możliwością samodzielnej pracy. • Umiejętność pracy w stresie. • Doskonałe umiejętności negocjacyjne i umiejętność zamykania transakcji. WYMAGANIA : • Utrzymanie relacji z klientami, dostarczając informacji, odpowiadając na pytania i rozwiązując problemy przez telefon lub e-mail. • Otwieranie nowych rachunków, aktualizacja danych osobowych i obsługa. • Realizacja możliwości sprzedaży • Współpraca z działami wewnętrznymi, takimi jak zgodność i operacje, w celu odpowiadania na zapytania klientów i rozwiązywania problemów. • Proaktywnie komunikuj się z klientami na temat nowych produktów, usług i promocji. Mile widziane osoby w każdym wieku , również bez doświadczenia. Możliwość awansu przy wykazaniu odpowiednich predyspozycji. OFERUJEMY: Konkurencyjne wynagrodzenie. Bardzo konkurencyjny pakiet bonusowy. Praca w przyjemnym środowisku od Poniedziałku do piątku – weekendy wolne. Stałą posadę na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu;

|
|
'
|